Umowa o pracę
Łódzkie, Tomaszów Mazowiecki
Dla naszego klienta, firmy która zajmuje się instalowaniem i serwisowaniem linii pakujących i sortujących poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i obsługi klienta
Zakres zadań:
- przygotowywanie ofert cenowych na części zamienne, usługi serwisowe i produkty związane z serwisem dla klientów;
- monitorowanie procesu ofertowego oraz realizacji zamówień;
- bieżące wsparcie klientów;
- udział w tworzeniu i realizacji kampanii sprzedażowych;
- aktywna sprzedaż części zamiennych oraz usług do istniejącej bazy klientów.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe techniczne, np. mechanika, elektryka, budowa maszyn);
- minimum rok doświadczenia na stanowisku ze zbieżnym zakresem zadań;
- doświadczenie w sprzedaży B2B (krótkie cykle sprzedażowe) różnorodnych produktów/usług;
- doświadczenie w kontakcie telefonicznym z klientem;
- doświadczenie w tworzenie ofert i monitorowanie ich realizacji;
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
- dobra znajomość obsługi MS Office, w szczególności Excel.
Co oferujemy?
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach;
- przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu.
Job Features
Stanowisko | Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i obsługi klienta |