Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i obsługi klienta

Osoba odpowiedzialna za proces rekrutacyjny:

Umowa o pracę
Łódzkie, Tomaszów Mazowiecki

Dla naszego klienta, firmy która zajmuje się instalowaniem i serwisowaniem linii pakujących i sortujących poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu na stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i obsługi klienta

Zakres zadań:

  • przygotowywanie ofert cenowych na części zamienne, usługi serwisowe i produkty związane z serwisem dla klientów;
  • monitorowanie procesu ofertowego oraz realizacji zamówień;
  • bieżące wsparcie klientów;
  • udział w tworzeniu i realizacji kampanii sprzedażowych;
  • aktywna sprzedaż części zamiennych oraz usług do istniejącej bazy klientów.

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe techniczne, np. mechanika, elektryka, budowa maszyn);
  • minimum rok doświadczenia na stanowisku ze zbieżnym zakresem zadań;
  • doświadczenie w sprzedaży B2B (krótkie cykle sprzedażowe) różnorodnych produktów/usług;
  • doświadczenie w kontakcie telefonicznym z klientem;
  • doświadczenie w tworzenie ofert i monitorowanie ich realizacji;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
  • dobra znajomość obsługi MS Office, w szczególności Excel.

Co oferujemy?

  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach;
  • przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu.

Job Features

StanowiskoSpecjalista ds. wsparcia sprzedaży i obsługi klienta

Aplikuj online